Apple akkumulátor (2815mAh, Li-Ion, iPhone 12, 12 Pro, A2403, A2407) közvetlen telepítés, nincs felugró ablak, 100%-os állapot, OEM
- Minőség: Utángyártott
- Csomagolás: ECO csomagolás
- Garancia: 1 év garancia
-
Hogyan tudom átvenni a terméket?
Személyes átvételre sajnos nincs lehetőség. Házhozszállítással, illetve GLS Ponton való átvétellel tudnak hozzájutni a megrendelt termékekhez.
-
Mennyibe kerül a szállítás?
Budapestre és vidékre is ugyanannyi a szállítási költség.
A szállítási költség mértéke attól függ, hogy Ön milyen kiszállítót és milyen fizetési módot választ. - Mikor érkezik meg?
-
Hogyan fizethetek?
Utánvéttel, előreutalással és bankkártyával tud fizetni.
Utánvétes fizetés esetén a kiszállítást végző cégnek tudja átadni a vételárat, készpénzben.
Előreutalásnál 11732033-22821395-00000000 (OTP Bank) számú bankszámlaszámra (Cellmaxphone Kft., OTP bank) tudja utalni az összeget. Kérjük minden utalásnál a közlemény rovatban tüntesse fel a megrendelés számát és a számlázási nevet, hogy be tudjuk azonosítani, melyik megrendeléshez tartozik az utalás.
A bankkártyás fizetést a Skyphone webshopjában a Simple fizetési szolgáltató biztosítja. További információk itt. -
Hogyan tudom megrendelni a terméket?
Termékeinket kizárólag itt, a Skyphone webshopban tudja megrendelni. Telefonos, e-mailes és skype-os megrendelésre sajnos nincs lehetőség.
Itt, a Skyphone webshopban a következőképpen tud megrendelni.
1. Válassza ki a megrendelni kívánt mennyiséget!
A kiválasztott terméknél megjelenő mennyiségválasztóval tudja meghatározni, hány darab terméket kíván megrendelni. Ezt úgy tudja megtenni, hogy a fel- és lefelé mutató nyílakra kattint, vagy a beviteli mezőbe beleírja a kívánt darabszámot.
2. Helyezze kosárba a terméket!
A mennyiség kiválasztása után a terméket a Kosárba gomb megnyomásával tudja a kosarába helyezni. A kosárba helyezés után a jobb felső saroknál el fog tűnni "Az Ön kosara üres" üzenet, és a kiválasztott termék fog benne megjelenni. Ezután - a fentiekhez hasonló módon - további termékeket is a kosarába tud helyezni, vagy ha másra nincs szüksége, rögtön elkezdheti a megrendelést.
3. Nézze át a kosarát!
A jobb felső sarok közelében lévő kosár ikonra vagy a mellette lévő, korábban kiválasztott tételekre kattintva tudja elkezdeni a megrendelést. Ha a kosárban valóban azok a tételek vannak, amelyeket szeretne, nyomjon a Tovább gombra.
4. Válasszon szállítási és fizetési módot!
Pipálja be, hogy melyik átvételi és fizetési módot választja. A GLS Pontos átvételnél, kérjük, válasszon várost, és a városon belül ugyancsak válassza ki a GLS Pont címét. Nyomjon a Tovább gombra.
5. Adja meg személyes (vagy céges) adatait!
Amennyiben korábban regisztrált a Skyphone webshopjában, írja be e-mail címét és jelszavát, és nyomjon rá a Belépek gombra. A korábban megadott adatai meg fognak jelenni, a többi adatot értelemszerűen töltse ki.
Amennyiben még nem regisztrált, több mezőt kell értelemszerűen kitöltenie.
6. Adja fel a megrendelését!
A megrendelés előfeltétele, hogy elfogadja az Általános Szerződési Feltételet. Kérjük, olvassa el, és pipálja be, hogy elfogadja őket. A Megrendelés gombra kattintással tudja feladni a megrendelését.
-
Segédlet az akkumulátorhoz: akkumulator_segedlet
Az iPhone vagy iPad javításának befejezéséhez használja a Javítóasszisztenst
Miután iPhone-on vagy iPaden kicserélték az alkatrészt, a Repair Assistant telepíti a kalibrációs adatokat a javítás befejezéséhez.
Amikor frissít iOS 18-ra vagy iPadOS 18-ra, előfordulhat, hogy a rendszer felkéri, hogy fejezze be a javítást a Repair Assistant segítségével, ha egy alkatrészt használt alkatrészre cseréltek, vagy ha az alkatrészt nem egy korábbi javítás részeként kalibrálták.
Az iPhone 15 és újabb verziók, az iPad Pro (M4) és az iPad Air (M2) esetén, ha már tapasztalta az elektronikai eszközök javításának bonyolultságát, újra felhasználhatja az azonos típusú eszközök alkatrészeit. Ha egy támogatott eszköz egy alkatrészét cseréli ki egy másik, azonos modellel rendelkező eszköz alkatrészére, a Repair Assistant segítségével megbizonyosodhat arról, hogy az alkatrész a várt módon működik, és megfelelően van kalibrálva.
Amire szüksége van
Eszközének Wi-Fi-n keresztül csatlakoznia kell az internethez.
A készülék akkumulátorának 20 százaléknál többnek kell lennie.
iOS 18 és iPadOS 18 esetén, ha rendelkezik ezen eszközök egyikével, a Repair Assistant segítségével befejezheti a következő alkatrészek javítását:
Repair Assistant használata:
Frissítse eszközét az iOS vagy iPadOS legújabb verziójára. A javítás befejezéséhez eszközének naprakésznek kell lennie.
Ha nem tudja befejezni a javítást a Repair Assistant segítségével
Győződjön meg arról, hogy eszköze Wi-Fi-n keresztül csatlakozik az internethez.
Győződjön meg arról, hogy a készülék akkumulátorának töltöttsége meghaladja a 20 százalékot.
Indítsa újra az eszközt, és próbálja meg újra követni a lépéseket a javítás befejezéséhez.
Ha az alkatrészt saját maga telepítette, kövesse az alábbi lépéseket:
Győződjön meg arról, hogy az alkatrész megfelelően van felszerelve.
Próbáljon ki egy másik részt.
Ha valaki más telepítette az alkatrészt, előfordulhat, hogy az aktiválási zár védi. Forduljon a szervizhez, és kérje meg, hogy fejezzék be helyette a javítást.
Ha nem fejezi be a javítást, folytathatja a készülék használatát, de előfordulhat, hogy az alkatrész nem teljesít olyan jól, mint egy kalibrált alkatrész. Nem fogja tudni használni a Face ID-t vagy a Touch ID-t eszköze zárolásának feloldására, fizetésre vagy alkalmazásokba való bejelentkezésre, amíg az adott részek kalibrációs folyamata be nem fejeződik. Az Alkatrészek és szervizelőzmények a Javítás befejezése feliratot jelzik az alkatrész mellett, amíg be nem fejezi a javítást a Javítóasszisztens segítségével.