Gyakori kérdések
Hogyan tudom átvenni a terméket?
Személyes átvételre sajnos nincs lehetőség - sem Budapesten, sem vidéken. Házhozszállítással, illetve MOL PostaPonton való átvétellel tudnak hozzájutni a megrendelt termékekhez.
Mennyibe kerül a szállítás?
Budapestre és vidékre is ugyanannyi a szállítási költség.
A szállítási költség mértéke attól függ, hogy Ön milyen kiszállítót és milyen fizetési módot választ.
Mikor érkezik meg?
Ha az utánvétes fizetést választja, akkor általában 1-2 munkanap alatt érkeznek meg a kiválasztott termékek. Ez esetben a teljes vételárat a kiszállítást végző cégnek kell készpénzben fizetnie.
Ha előreutalással vagy bankkártyás fizetéssel (PayU) egyenlíti ki a vásárlása ellenértékét, akkor általában 1-3 munkanap alatt érkezik meg a csomagja. Ebben az esetben ugyanis megvárjuk, míg megérkezik az összeg a Skyphone Kft. számlájára, és utána indítjuk útjára a csomagot. Kérjük, előreutalásnál, a közlemény rovatban mindig tüntesse fel a megrendelés számát és a számlázási nevet, hogy be tudjuk azonosítani, melyik megrendeléshez tartozik az utalás.
Hogyan fizethetek?
Utánvéttel, előreutalással és bankkártyával tud fizetni.
Utánvétes fizetés esetén a kiszállítást végző cégnek tudja átadni a vételárat, készpénzben.
Előreutalásnál a 12065006-01531783-00100007 számú bankszámlaszámra (Skyphone Kft., Raiffeisen Bank) tudja utalni az összeget. Kérjük, minden utalásnál, a közlemény rovatban tüntesse fel a megrendelés számát és a számlázási nevet, hogy be tudjuk azonosítani, melyik megrendeléshez tartozik az utalás.
Készpénzbefizetést nem fogadunk el!
A bankkártyás fizetést a Skyphone webshopjában a PayU fizetési szolgáltató biztosítja. További információk itt.
Milyen számlát kap?
A szolgáltatás igénybe vételéről e-számla kerül kiállításra. Az e-számla nem más, mint az áfa törvényben meghatározott tartalommal bíró számla, melyet elektronikus formában bocsátunk ki, és ami fokozott biztonságú elektronikus aláírással és időbélyeggel rendelkezik.
Az elektronikus aláírás hitelesen igazolja a számla kiállítójának személyét, továbbá biztosítja az elektronikus számla hitelességét, tartalmának megváltoztathatatlanságát, időbélyeggel együtt eleget tesz a 2007/CXXVII ÁFA törvény 175 §-ban foglalt követelményeknek.
Az elektronikus számlákat kizárólag digitális formában lehet tárolni, hiszen csak az eredeti, elektronikus formában alkalmasak adóigazgatási azonosításra.
Elektronikus számla a befogadónál
A törvény előírja, hogy az e-számlákat csak eredeti elektronikus formában lehet megőrizni, mivel adóigazgatási azonosításra kizárólag ebben a formában alkalmas. Az elektronikus számlák befogadása esetén a – jogszabályokban előírt, az e-számlára vonatkozó alaki és tartalmi kellékekből adódóan – két feladatot kell végrehajtani a számla kontírozását és megőrzését a számviteli
Törvény 169 §-ban meghatározottak szerint.
Ez utóbbi követelmény vállalkozási célú felhasználás esetén merül fel.
A számlák természetesen kinyomtathatók, de ez egyenértékű egy hagyományos számla fénymásolásával.
Az e-számla továbbítása, formátuma
Az e-számlákat elektromos úton továbbítjuk vevőink felé a rendeléskor megadott e-mail címre a rendeléstől számított fél órán belül. Amennyiben ezidő alatt nem érkezik meg a számla, a Skyphone.hu ügyfélszolgálatot kereshetik az info@skyphone.hu e-mailcímen. Az e-számlát pdf formátumban kapják meg vevőink, beleágyazva az adóhatóság által elfogadott xml formátummal. Az adóhatóság által elfogadott fájlformátumokról az APEH „Közlemény az elektronikus számlázásról” közleményében olvashatunk.
Hogyan tudom megrendelni a terméket?
Termékeinket kizárólag itt, a Skyphone webshopban tudja megrendelni. Telefonos, e-mailes és skype-os megrendelésre sajnos nincs lehetőség.
Itt, a Skyphone webshopban a következőképpen tud megrendelni.
1. Válassza ki a megrendelni kívánt mennyiséget!
A kiválasztott terméknél megjelenő mennyiségválasztóval tudja meghatározni, hány darab terméket kíván megrendelni. Ezt úgy tudja megtenni, hogy a fel- és lefelé mutató nyilakra kattint, vagy a beviteli mezőbe beírja a kívánt darabszámot.
2. Helyezze kosárba a terméket!
A mennyiség kiválasztása után a terméket a "Kosárba" gomb megnyomásával tudja a kosarába helyezni. A kosárba helyezés után a jobb felső saroknál el fog tűnni "Az Ön kosara üres" üzenet, és a kiválasztott termék fog benne megjelenni. Ezután - a fentiekhez hasonló módon - további termékeket is a kosarába tud helyezni, vagy ha másra nincs szüksége, rögtön elkezdheti a megrendelést.
3. Nézze át a kosarát!
A jobb felső sarokban lévő kosár ikonra vagy a mellette lévő, korábban kiválasztott tételekre kattintva tudja elkezdeni a megrendelést. Ha a kosárban valóban azok a tételek vannak, amelyeket szeretne, nyomjon a "Tovább" gombra.
4. Válasszon szállítási és fizetési módot!
Pipálja be, hogy melyik átvételi és fizetési módot választja. A MOL PostaPontos átvételnél, kérjük válasszon várost, és a városon belül ugyancsak válassza ki a MOL PostaPont címét. Nyomjon a "Tovább" gombra.
5. Adja meg személyes (vagy céges) adatait!
Amennyiben korábban regisztrált a Skyphone webshopjában, írja be e-mail címét és jelszavát, és nyomjon rá a "Belépek" gombra. A korábban megadott adatai meg fognak jelenni, a többi adatot értelemszerűen töltse ki.
Amennyiben még nem regisztrált, több mezőt kell értelemszerűen kitöltenie.
6. Adja fel a megrendelését!
A megrendelés előfeltétele, hogy elfogadja az Általános Szerződési Feltételet. Kérjük, olvassa el, és pipálja be, hogy elfogadja őket. A "Megrendelés" gombra kattintással tudja feladni a megrendelését.
Regisztráció nélkül is vásárolhatok?
A Skyphone webshopban regisztráció nélkül is nézelődhet, de a vásárláshoz kötelező regisztrálnia. A regisztráció ingyenes, és semmilyen kötelezettséggel nem jár.
Hogyan tudok regisztrálni?
A felül lévő "Regisztráció" gombra kattintva egy adatlapra érkezik. Ezt az adatlapot kell kitöltenie a személyes, számlázási és szállítási adataival. Ha most szeretne regisztrálni, itt megteheti:
Regisztráció
Mennyi a kiszállítási idő?
Utánvéttel általában 1-2 munkanap.
Előreutalással általában 1-3 munkanap.
Bankkártyás fizetéssel általában 1-3 munkanap.
Mobiltelefonok esetében: 3-4 munkanap
A futárnál tudok bankkártyával fizetni?
Sajnos nem. A futár csak készpénzt fogad el.
A termék ára tartalmazza a szállítási költséget
Nem tartalmazza egy adott termék ára a szállítási költséget!
Szállítási költségekről ide kattintva tájékozódhat.
Mit jelent az, hogy "Csomagolás nélküli"?
A "csomagolás nélküli" termékek bár újak, de nincsenek díszbobozban vagy blizterben. Gyárilag egy egyszerű zacskóban vannak ezen termékek.
Mit jelent a "Swap" kifejezés?
A "swap" jelöléssel ellátott termékek három napos használt termékek. Olyan telefonok alkatrészei, burkolati elemei, amely készülékeket a mobilszolgáltatók 72 órás garanciában kicseréltek.
A telefonok magyar nyelvűek?
A legtöbb általunk forgalmazott telefonkészüléknek van magyar nyelvű menüje is. Kivételt képeznek azok a mobiltelefonok, melyeknek nevében az szerepel, hogy magyar nyelv nélkül.
Mit tegyek, ha valamit kifelejtettem a megrendelésemből?
Nincs ok aggodalomra. Adjon le egy új megrendelést, és a megjegyzés rovatba írja bele, hogy az előző (itt kérjük, tüntesse fel a pontos megrendelésszámot) megrendeléshez rakjuk hozzá. Ebben az esetben egy csomagként, azaz egy szállítási költségért fogja megkapni mindkét megrendelést. 14:00-ig tudjuk fogadni a kiegészítő rendeléseket.
Mit jelent az OEM?
Az OEM termékek: a gyárival megegyező utángyártott minőséget jelölik (nem az informatikában megszokott csomagolás nélküli terméket jelöli)