Kezdőlap Hírlevél Gyakori kérdések Rólunk
Magyar
HUF
Hasznos tudnivalók
Partnereink

Garanciális feltételek és elállási jog

Garanciális feltételek

Ha a visszaküldés menete menüpontban leírtak szerint küldte a visszárut, akkor a visszaérkezést követően lehető leghamarabb vagy maximum 30 munkanapon belül cseréljük a terméket (kivéve mobiltelefon, tablet, okosóra).

Mobiltelefonokat, tableteket, okosórát hivatalos márkaszervizbe küldjük. A javítást ők végzik el, ha nem javítható, akkor cserélik. Javítási idő szintén a márkaszerviztől függ. Erre törvényileg nincs meghatározott idő.

 

A garanciális igény NEM teljesíthető, ha fennáll a következő feltételek valamelyike:

  • A visszakapott termék nem a Skyphone kft. által forgalmazott termék.
  • Nincs mellékelve a kitöltött hibabejelentő formanyomtatvány, vagy értelmezhetetlenül van kitöltve.
  • A jelzett hiba nem valós.
  • Lejárt a termék jótállási ideje. (Szervízalkatrészek esetében beépítési és kipróbálási garanciát vállalunk. Kivéve hivatalos márkaszervizek esetében, ha javítási jegyzőkönyvet tudnak mellékelni akkor 6 hónap a garancia.. LCD kijelzőknél, lcd + érintőplexik és érintőplexik esetében garancia megvonást von maga után, ha az lcd be volt ragasztva, ill. használati nyomok találhatóak rajta. pl.: karc, repedés, ázás, egyéb fizikai behatások)
  • Ha a hiba bizonyíthatóan a termék nem rendeltetésszerű használatából ered (leejtés, törés, egyéb fizikai behatás), vagy szakszerűtlen beépítésből ered.
  • Swap termékekre NEM vállalunk garanciát. A "swap" jelöléssel ellátott termékek három napos használt termékek. Olyan telefonok alkatrészei, burkolati elemei, amely készülékeket a mobilszolgáltatók 72 órás garanciában kicseréltek.
  • Azon termékek, melyeknek beépítéséhez forrasztás szükséges, nem garanciálisak, mivel a hiba helytelen beépítésből is adódhat.
  • Sérült, hiányos vagy használt termék esetében értékcsökkentjük az árát. MINDEN ESTEBEN LE KELL TESZTELNI A TERMÉKET BEÉPÍTÉS ELŐTT. Ha tesztelés során keletkezik a hiba, ne ragasszák be!
  • Garanciamatrica vagy -jelölés hiánya, sérülése.
  • A Skyphone KFT elutasít mindenféle követelést, ha az átvett árú sérült és a csomagot nem törékenyként rendelte ill. szállítatta a vásárló.
  • A Skyphone KFT minden olyan esetben, melyben törékeny árút rendel (Pl.: LCD kijelző, Érintőplexi, stb.) javasolja a csomag biztosítását. Erről a szállításról menüpontban részletesen tájékozódhat.

A Samsung kijelzőket beépítés (beragasztás) előtt teszteljék le, mert a beragasztott kijelzőt nem tudjuk garanciában kezelni.

Műszaki cikknek minősülő termékekre a törvényileg meghatározott 6 hónap szavatosságot vállalunk.

 

A csereáru átvétele vagy a levásárlási bizonylat lezárása után reklamációt nem fogadunk el.


Elállási jog

Az elállási jog azt jelenti, hogy az interneten megkötött szerződéstől jogszabályi felhatalmazás alapján egyoldalúan visszaléphet: ez kompenzálja azt, hogy a vásárlás előtt nem volt lehetősége a termék megvizsgálására, kipróbálására, illetve üzembe helyezésére. Az elállási jog alapján a termék visszaküldése esetén kérheti a Skyphone Kft.-től a termék vételárát.

 

A vásárlónak 14 naptári napig jogában áll a megrendelt terméket a szolgáltató részére hiánytalanul,csomagolásban visszaküldeni. A 17/1999 (II.5.) Kormányrendelet — Távollévők között kötött szerződésekről — értelmében a visszaküldés költsége a vásárlót terhelik. Az elállás joga az áru kézhezvételének napjától gyakorolható. Az elállási jog jelzésének időpontjától számitva 14 naptéri napon belül vissza kell juttatnia hozzánk.

Használt, sérült, hiányos csomagolású, illetve nem megfelelő kezelésből kifolyó sérülések esetén csak értékcsökkentve tudjuk a vételárat visszautalni.

 

Az elállási joggal csak a fogyasztó élhet, jogi személyiségek nem.

Cégünk a kiemelt viszonteladói partnereknek biztosíthatja, hogy 7 naptári napon belül visszaküldje a termékeket és kérheti azoknak a jóváírását. 7 naptári napon túl csak cserét biztosítunk.

Amennyiben a visszaküldött csomag a fenti feltételek mindegyikének megfelel, a Skyphone Kft. kötelezettséget vállal arra, hogy a termék, termékek vételárát a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 30 napon belül hiánytalanul visszautalja. A Skyphone Kft. a vásárló egyéb költségeit - többek között, beépítés (beszerelés) visszaküldés, stb. költségeit - nem téríti vissza.

 

 

Az elállási jog nem illeti meg a fogyasztót amennyiben:

  • A termék a vásárló kérésére lett megrendelve, előzetes egyeztetés alapján.
  • Ha szoftvert vásárolt, és a csomagolását felbontotta.
  • Ha az átvételtől számított (14+14) 28 naptári napon belül nem adja fel részünkre. Ebben az esetben a termék visszaküldésére vagy cseréjére kerül sor.


A visszaküldés menete

Elérhetőségek

Skype: skyphone.kft

e-mail: info@skyphone.hu

Tel: (70) 984 29 31

      (70) 930 00 59

      (30) 356 90 30

Facebook:

https://www.facebook.com/skyphone.hu/

Instagram: skyphonemobiltelefon

Facebook

Skyphone, Mobiltelefon tartozékok webáruháza Minden jog fenntartva, Skyphone Kft., 2013 Marketing tanácsadás és webshop: atman marketing